IDAG HAR JAG EN DÅLIG DAG SOM ÄR JÄTTEBRA.

Att tänka på sitt eget perspektiv fast från ett annat håll är något jag brukar roa mig med såna här dagar. Dagar när jag gråter till One Tree Hill, blir arg åt att alla svarta tjejer i Top Model drar en snyfthistoria om en trasslig barndom i en förort  (Tyra Banks klappar dom på ryggen och såklart går dom vidare til final) och nickar igenkännande till efterrösten i Grey's Anatomy medan jag äter makaroner med ost direkt ur kastrullen.
Knopprar bort lite nagellack emellanåt och försöker på något vis få ner lite kläder i en väska inför kommande prövningar. Nåväl. Man får vända på steken helt enkelt, i och med nordanvinden som viner utanför så är det lika bra att stanna i ett bekvämt soffläge och äta kolhydrater i kvadrat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0