HEJ

Här blir inga barn gjorda, så att säga. Dödare än i graven och jag lider med er, stackars krakar som orkar klicka er in här. Förresten så läste jag här om dagen en liten notis om en kille som vaknade på sin egen begravning. Fascinerande att den mannen får ungefär tio centimeter i Aftonbladet medan Fredrik stadsminister får löpsedeln för att han fortfarande bär sin ring trots att han och frugan separerat.

Hur som helst. 145 mil med bil, alldes för mycket mat på Max, Burger King och annat flottigt, diverse drycker och bollsparkning i parken har jag hunnit med senaste dagarna i Oslo Town. Skojigheter, klubbar och solsken och sorgsna miner när vi lämnade systeryster och for hem igen.


Min blåa pärla är återställd förresten! Wiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0