DRÖMMAR ÄR TILL FÖR ATT FÖRVERKLIGAS.

Imorgon friends är det dags för början av ett nytt kapitel i fröken Bergvalls alldeles egna kaotiska vardag. För ni minns väl, en önskan som blev utskriven här för en stund sedan? Att bli instruktör på Friskis och Svettis för att jag tycker att det är så himla roligt?
Imorgon alltså. Mail har skickats hit och dit och pinsama samtal blivit gjorda, nu är det dags för The Grande Finale. Förbreder mig mentalt på att fisa, snora, säga fel, resonera galet, vara torr i munnen och få tunghäfta - förbredd på det värsta så kan bara positiva ting överraska. Tänk va, att om saker och ting inte går vägen nu så har jag åtminstone försökt.
Denna bild symboliserar rädslan inför morgondagen. Ungefär som att kastas ner från ett berg, in i en situation där jag inte har en aning om hur landningen ser ut. Kan. Inte. Sova. Pirrar. I. Magen. 01.39.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0