"VARFÖR SÅN DEBATT OM HÅRIG ARMHÅLA? EN SÅN HAR JU JAG MED"

Ni vet ju att ingen vill vara åsiktslös. En sån som gnäller om resultatet i melodifestivalen utan att ha röstat.
Här kommer resultatet för Årets Fjant, med nomineringen;
Genom att kränka en kvinna och hänga ut henne i princip alla sociala medier för hennes hår under armarna framstår som ett dåligt skämt när året är 2012. Varför denna debatt tog sådan fart är svårt att veta. Det enda som är säkert är att hon provocerar och upprör!!!!! genom att visa upp denna håriga håla inför allmänheten.
Kanske är det så, att hon vågar vara något som få andra gör. Utan att vara det minsta femenistisk eller så säger hon helt enkelt bara "så här föddes jag" och pekar armhåla mot publiken. Lite "lukta i den här om ni har problem" - känsla. Helt underbart tycker jag.
Avslutningsvis, citat från syndaren:

– Folk får ju tycka vad de vill, men jag tycker man ska sätta det i proportion till annat som händer här i världen. En massaker i Syren igår till exempel, men en massa lemlästade kvinnor och män, men det HÄR får mycket mer uppmärksamhet. Man borde tänka några extra varv innan man kommenterar något, säger Lina Ehrin.

– Jag tycker det är jättekonstigt att vi inte har kommit längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0