ATT VARA 14.

Läser igenom utkast. Sånt som jag tänkt publicera men som på något vis tagit en lite mer privat tvist och hamnat som fångar i arkivet. En hel tonårsrevolt sparad och akriverad.
"Min mamma har skaffat en pojkvän. Mammor ska inte ha pojkvänner. Mammor ska ha pappor och tvärtom, därför är jag arg. Så arg att jag bara skriker om hon ens försöker titta på mig med den där blicken jag hatar."

"Imorgon ska jag på fest. Igen. I fredags var vi ju i Stugun och det var så himla roligt att vi gör om samma bravader återigen. Att vara 14år och strunta i allt är bäst."

"Rökte min första cigarett igår. Vet inte om man ska skratta eller gråta."

Åh. Tänk så stora problem jag har trott att jag haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0