KÄRASTE VALENTIN

Förlåt mig för min förutsägbarhet. Men är det alla hjärtans dag måste man väl nästan plita ner några rader om det hela. Annars är man ju obetydlig. Ni vet, en sån där som gnäller om resultatet i melodifestivalen men inte röstar själv.
Jag har, efter många om och men, valt att hissa min tumme för denna dag. Visst är det väl lite genomskinligt, att medelsvensson helt plötsligt får dåligt samvete för uppskattningen som aldrig visas, och köper alla geléhjärtan på hela affären. Men. Vi hyller kärlek. Och det måste ju nästan vara bra.
Förövrigt så hyller jag min egen kärlek lite extra och har spenderat dagen på Friskis och Svettis med en vän, och sedan i badkaret. Helt enkelt så har jag tagit hand om mig själv lite extra.
För, den enda relationen som man kan vara hundra procent säker på i hela livet är den man har med sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0