FEM SAKER SOM JAG TYCKER HEMSKT MYCKET OM.

  • när min farfar har bakat bullar. Dels för att det ger mig hopp om att han ska fortsätta framåt i jordelivet en stund till trots sina 93 år, och för att bullarna är himla goda.
  • tända ljus. Hela tiden överallt.
  • planer inför sommarlovet. Såklart att inte allt kommer bli som man tänkt, men planeringsstadiet är oslagbart.
  • att lukta på min pojkväns tröjor när han inte är här
  • äta ostkrokar med öppen mun. Det är mycket goare.

Allt är ju förresten godare med öppen mun, om man nu tänker efter. Fånigt med så stränga förmaningar om att man inte får tugga så, egentligen. Alla vet ju att man stoppar in maten och att den troligen finns kvar där inne även fast man har munnen stängd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0