PAPPA ÄLSKAR DIG OCH JENNY ÄLSKAR PAPPA OCH PAPPA ÄLSKAR DIG.

Låten i filmen handlar om en kille som super bort både det ena och andra och när jag hörde den tänkte jag genast på dig.
Skämt åsido så är väl budskapet om att vi ska göra den här dagen lite bättre än den innan som fick mina tankar att vandra till dig.
Den grundinställningen har jag någonstans långt bak i ryggmärgen och jag vet att den kommer från dig, och den är jag väldigt tacksam över.
Tråkigt att alla syskon Bergvall befinner sig på olika håll i världen och jag var den enda närvarande, men vi ses väl på begravningen om ungefär 50 år till va Sanna? (Förövrigt är jag lovad 5% mer i testamentet)
Love you papa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0