ATT FÅ DET MAN FÖRTJÄNAR

Ett skutt i rätt riktning, idag fick jag för första gången under hela min gymnasietid ett betyg jag är nöjd med. Det har jag firat med en liter tranbärsjuice och några karameller och ett långt varmt bad ihopp om att koka sönder några bacillurer.
Imorgon eftermiddag ska jag stå inför en hel klass och lära ut någonting. Proceduren ska ta fem minuter.
Saker jag kan:
[x] äta åtta chokladbollar i vanlig storlek på en minut.
[x] äta åtta chokladbollar i vanlig storlek på en minut.
[x] äta åtta chokladbollar i vanlig storlek på en minut.
Ibland tycker jag att pedagogiskt ledarskap är jätteopedagogiskt med tanke på att jag får sitta här och känna att jag inte duger till något utom att äta karameller. Och chokladbollar. I vanlig storlek. Åtta stycken. På en minut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0