ETT GLATT HALLÅJ

Man kan ju inte låta bli att känna sig ungefär som en miljonär när man bokar en resa till Thailand på en söndag med avgång på en Torsdag. Nu på Torsdag alltså. För att upplysa er som inte vet så är det tisdag hela dagen idag vilket innebär att det är två dagar kvar tills jag och min pojkvän åker iväg i nästan en månad.
Tills dess gör jag såna där tråkiga grejer som ändå blir roliga för att man längtar så  mycket, springer på banken, växlar pengar, packar och packar upp för att sedan packa om, har ångest över alla klädesplagg som jag inte har och hatar de som finns. Men som sagt, det finns någon tjusning med det hela.
att jag jobbat och sparat ihop dessa korvören tänker jag inte berätta för någon i hela världen. Aldrig någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0