ATT FÖRÄNDRA

Människor med pengar har ingen vilja, är något jag kommit fram till efter min försäljarkarriär. De går förbi, tittar, känner, funderar och när jag öppnar munnen och säger tre för hundra är det en del som inte tänkt att de ska köpa som gör det ändå. Det gör hela "frys av dig tårna"-proceduren värt det för min dominanta sida som kan behöva lite näring ibland.
Förövrigt är jag tröttare än jag någonsin varit förut och det är nästan så att magen vänder sig ut och in i ren protest när jag tänker på alla rullrån som ligger och smular på golvet i köket och alla kastruller med skal från äppelmosen vi har kokat under dessa tre intensiva dagar. Jag vet inte om det är min vuxna sida som talar när tanken "det är en dag imorgon också" ilar genom hjärnan eller om det är den lata. Möjligtvis en kombination.
Nu - sömn. En bristvara vill jag lova och jag kan inte komma ihåg när jag sov ordentligt senast. Egentligen vill jag helst öppna hela min fina julkalender som är full med små roliga paket och lappar, nog för att min pojkvän är från Hudiksvall men han är bra kreativ. Åh. Jag försöker hålla mig och går och sover istället - för som sagt är det en dag imorgon också.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0