För det kommer alltid vara du

I samma takt som studenten och frihet kommer närmare så är även verkligheten på intåg. Den har smygit sig in i verklighetsuppfattningen och ger
mig magont av alla beslut som så småningom kommer måsta tas.

Måste ha ett jobb, en inkomst, någonstans att bo. Känns i nuläget som att det enda jag duger till är att möjligen vinna typ Biggest Looser. Är nämligen expert på att småäta och vara lat så det sköter sig i princip själv och vips så blir jag miljonär.

Förmodar att man får utgå från de saker man vet och sätta tilltro till Gud/högre makter att saker och ting liksom löser sig efter vägen.
Jag vet att jag vill vara med dig, alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0