tips från coach

Gå ALDRIG SPMT. Samhälle media text heter det på svenska. Jag skulle inte ens önska min värsta fiende att måsta genomgå detta helvetiska eviga stressande för att nå upp till ett fånigt betygskriterie för att sedan glömma bort alltihopa i samma sekund som du slänger ditt medelmåttiga prov i papperskorgen. Allt detta på grund av lärares oförmåga att kommunicera och planera utifrån varandra.

Till dig stackars förvirrade varelse som sitter och funderar kring gymnasieval på samma sätt som jag gjorde: inte SPMT.

Ikväll är det jag och kaffekoppen. Spotifylistan med lugna favvisar, natten utanför och ett kommande prov om dagstidningars historia.


Kommentarer
Postat av: mirja

Men du är ju fortfarande söt iaf! Saknar dig, hatar mig för att jag flyttade ifrån er. Pok

2013-02-06 @ 19:12:58
URL: http://mirjakupari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0