Meningslöshet


Snart 18 bast. Här får ni lite urklipp ur tiden. Jenny 5 år med hängselbyxor som gick på Regnbågens dagis och sparkade av sig skorna så fort snön försvann och vägrade ta på dom förän snön kom tillbaka.
Kanske ser ni mig lite dåligt. Jag är den lilla människan i för stora kläder utan tänder och med obefintlig frisyr. Skulle absolut stämma in på dagens beskrivning "hen". Jenny 10 år.
 
Jenny 11 år. Skolavslutning i femte klass och grön adidaströja dagen till ära.
 
Jenny 12 år. Denna bild går inte att förstora mera vilket jag tycker är bra. Andersolof-skolan och min glanstid.
 
 
 
Jenny 13 år. Tänkte posta denna som dagens outfit men ångrade mig.
 
 
 

Här var vi på den traditionella nobelfesten. Vi hade jätteroligt. (...)
 

Året mellan 9an och gymnasiet var vi på språkresa på Malta. Av det och mina rosa Lacoste-ballerina på golvet borde jag vara 15 år.

Varför har hon inga ögonbryn, tänker du nu. När jag skulle fylla 16  inträffade en incident med en pincett och vips så var de borta. Ettan på gymnasiet.
 
Mellan ettan och tvåan åkte jag och min bästa kompis Ellinor till Thailand och hälsade på min pappa. En väldigt fin resa och dessutom köpte jag en hund.

Mellan ettan och tvåan var det dags att se sig om i världen igen. Här var vi i Spanien, Mallorca, kanske bästa resan någonsin och jag skulle fylla 17.
 

En bild sedan midsommar detta år.

Och här är jag nu, typ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jenny,

Nu har jag varit inne och läst några gånger utan att lämna nåt spår efter mig, men nu kunde jag inte hålla mig lägre från att skriva några rader.
De första bilderna, PRECIS så kommer jag ihåg dig och efter det har vi nog inte setts på en herrans massa år. (Nisses 90-års skiva kanske var sist?!)
Så söt och kavat, och vid rondellen i Böle. ;)

Du skriver så bra Jenny!
Både roligt och fint.

Ha det så fint och hälsa familjen!

Kram Liza (tremänningen)

Svar: Hej Liza, vad roligt att hitta igen dig här! Tusen tack! Som tur är har jag växt på mig ett par år sedan sist ;) Jag ska göra det, detsamma! Och hoppas att vi ses snart, lite för dåligt med sådant tycker jag. Kraaaaaaaaaam
JENNY

2012-09-14 @ 20:47:55
Postat av: ellis

sitter och är lite ledsen över att jag inte kommer på vad vi gav vovven för namn </3 inte ok

2012-09-17 @ 20:26:27
Postat av: Bloggens näst största fan

hahaha åh hen

2012-09-20 @ 21:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0