Eufori

Den maniska sidan av mig söker hela tiden efter tankar som inte blivit tänkta och idéer som inte blivit genomförda. Ett stort durkslag i hjärnan silar igenom små guldkorn som efter lång tankeverksamhet verkar vara de allra bästa av de många. Förra året vid den här tiden genomförde jag projekt Julkorg som finansierade en månads semester i Thailand, men denna gång har jag bytt spår.
 
Jag har funnit det perfekta. Så perfekt så att man inte ens vågar sätta ord på det riktigt än, utan är som en hemlis som man helst inte vill avslöja bara för att sedan slå världen med häpnad. Att det dessutom är mitt projektarbete vi pratar om gör så att hösten faktiskt inte alls känns så tråkig och grå. Att få bra respons av de jag tänkt samarbeta med gör att fjärilarna flyger omkring åt kors och tvärs i magen och sömn känns som en utesluten tanke. 
En briljant idé! En riktig hit på gång. När och var kan vi träffas och gå igenom förutsättningarna?"
Förutsättningarna. Mina alldeles egna förutsättningar. För mitt projekt. 
 
(OBS detta är en teaser för att ni ska bli nyfikna. Allt ovanstående är överdrifter och försköningar, förvänta er ej några stordåd) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0