Allra käraste

Jag räcker inte till. Det finns en miljon grejer jag måste prioritera före mina egna funderingar och er tappra själar som orkar klicka in hit och läsa om meningslösa ting.

Hittills har jag fått tillbaka alla mina skoluppgifter med minst två bokstäver på vilket känns bra. Jag har druckit för mycket kaffe i skolfiket, nött körkortsteori och däremellan tränat, umgåtts med mina vardagshjältar till kompisar och sovit om jag inte intagit föda eller jobbat. Så roligt.
11 dagar kvar till dagen med stort D, då jag äntligen ska få trängas i köer och tappa bort mina vänner på krogen.

Imorgon är jag ledig från skolan och ska roa mig med att ringa skatteverket, konkursförvaltare, träna och köra bil. Insåg igår att jag inte varit på partaj sen i juli. Ska därför ta igen detta tusen gånger om på min födelsedag, peppar peppar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0