Saker som jag tycker mycket om

Tänkte skriva små fjolliga hjärtan här men insåg snabbt att det inte var min grej. Därför får ni detta i aggressiv punkt-form istället:
1. Quizzkampen. Världens i särklass bästa spel. Där heter jag Jenny Bergvall om ni har lust att spela. Speciellt gillar jag att spela mot min pojkvän, med disken eller annat trist som insats (mest för att jag alltid vinner)

2. Att mitt körkort inte är sååå himla långt borta. Uppkörningen är inte ett ljusår bort om jag säger så.

3. Att jag har överträffat mig själv i det mesta denna vecka. Orkat gå på skolan trots att jag jobbat natt, tränat ordentligt och gått på uttagning på Friskis. Fick dessutom tillbaka ett prov med tre bokstäver på och sånt är alltid kul.

4. Att jag börjat träffa mina gamla kompisar i större utsträckning. På torsdagar äter vi middag som andra pensionärer. Fina ni.

5. Lillasyster som säger "Jenny kom, det är dags för fredagsmys!" Älskar älskar älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0