Ett stycke livstecken

Kära ni. Sommarmånaderna är härmed inledda. Inte med buller och bång och fint väder, men de är här ändå. Inte för att jag hur som helst skulle ha tid att sola eller bada då jag står och kränger cheese mest hela dagarna. Nåväl. Skam den som ger sig. Jag har faktiskt ett himla roligt jobb om jag ska vara ärlig.
 
Ikväll så lyser solen litegrann på bergen här i Hammarstrand, fruktsalladen står i en skål på min högra sida och båda barnen jag barnvaktat ikväll sussar gott i sina sängar. Laddar upp lite inför morgondagens festligheter. Midsommar. Skrattar åt de befintliga minnena som finns sedan förra året, då jag och min partner in crime crashade en förfest, kletade ner varandra med jordgubbstårta, hånglade med varsin brandman och slutligen badade i en fontän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0