Ett stycke dag

Igårkväll när jag bråkade med tvätten så bäddade jag även rent i sängen. Ni vet den där känslan när man kryper ner under ett alldeles kallt och orört täcke? Kanske en av de bästa som finns. 
Så imorse när klockan ringde 08.00 så var snoozeknappen min bästa vän tills jag nästan kom för sent. Då ringde de från jobbet och undrade om jag ville ha ledigt idag för så många skulle jobba. JA DET VILLE JAG.
 
Hur som helst har jag bara tagit det lugnt idag och försökt (återigen) vila bort min lunginflamation. Det gick bra i två timmar innan de började klia i benen och vips var jag ute i springspåret och hostade. Annars har jag bara gjort trivsamma saker idag, och åtgärdat ting som jag har irriterat mig på. Typ som att det inte funnits någon lampa i fönstret. Köpt ett nytt duschdraperi. Slängt allt gammalt i kylskåpet. 
 
Imorgon ska jag ut och hurta en sväng om orken infinner sig innan det är frukost på Pause som gäller och sedan 10 timmars jobb. Ljuva tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0