får jag sitta i din soffa istället?

Det finns få saker som kan göra den ytliga delen av mig så otroligt hjärtkrossad och totalt superledsen, men här är dom iallafall.
1. Nagellack. När man befinner sig i ett oragastiskt ögonblick och äntligen äntligen efter många minuters hård kamp fått till ett helt perfekt nagellackslager och sedan glömmer man bort det och råkar slå i något så det blir fult.
Helt förödande alltså!
2. Kläder på postorder som inte passar, eller är sjukt fula helt enkelt. Det allra värsta som finns, nästan åtminstone.
Idag kom mitt efterlängtade paket från Ellos, men tamigfan allt åker tillbaka. ÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!

Förövrigt så har jag nyss tagit ett varv med epan med krabbarna + Mosis, mysfaktor = hög, dock inte så himla bekvämt. Men efter bara en liten kvart på baslådan förlorar man känseln i både stjärt och ben så det går fint iallafall!

En sista liten rad borde jag plita ner om min syster, som jag skulle lära ragga idag. Jag började med grundläggande fraser som "tjena kexet, står du här och smular?" och "jag har tappat min nyckel, kan jag få sova hos dig?"  och hon repeterade fundersamt och lydigt efter. Tänker ett tag, och kontrar sedan med "min soffa är så hård, kan jag få sitta i din soffa istället?"
Hon fattade alltså galoppen.



Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHHAHAHAAAHAHH på det sista (!!!!!!!!!!!!) ! !

(irlgarvade) - hehe (a

2010-03-17 @ 15:58:02
URL: http://musikstopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0