hörz

Nu har jag gjort mig fri från satan som tar upp alldeles för mycket av min värdefulla tid, tjarååå facebook! Med närmare eftertanke har jag aldrig varit särskillt intresserad av vad folk gör på sin fritid, jag bryr mig mest om mig själv eftersom jag är bäst och snyggast! Neråååååååå (jag försöker övertyga mig själv eftersom jag kommer lida av abstinens och sömnsvårigheter)
Förövrigt sitter jag och skriver ett svenskaarbete om plastikkirurgi, vilket är väldigt intressant och fascinerande faktiskt. Jag tror bestämt att jag slänger in en bild inom en snar framtid så ni alla två läsare får äcklas över människans förmåga att sträva tills perfektion enda tills resultatet blir det motsatta.

puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0