heyyydär

Inatt vaknade jag på en matta, panikslagen, iskall och totalt övertygad om att talibaner hade kidnappat mig och var påväg att hedersmörda mig. Efter jag vaknat ur min koma insåg jag att jag ramlat ner på golvet från soffan medans jag somnat till Tsatsiki, men var ändå tvungen att ligga och räkna till 20 tre gånger för att försäkra mig om att inga ninjagubbar tänkte döda mig. (Om dom hade velat döda mig hade dom isåfall redan gjort det, och om dom var luriga och stod och väntade bakom något hörn överlistade jag dom genom att räkna till 60, eftersom den mänskliga impulsen vore att fly, basic kunskap!) Så nu har ni liksom koll på läget, hehhh...

Nu har jag precis insupit lite Cimon-spirit, och tänkte kila iväg mot varmare trakter alternativt leta reda på någon stackars stockholmare som gått vilse mellan Time och Ica.
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0