hehheheh

- Jag borde egentligen inte vara här.
- Varför inte då?
-
Jag får inte ramla åtminstone, har haft för många hjärnskakningar...
- Ehm, jaha..
- Jag har hjärnskakning nu också förresten!
- Men va? Hur fick du den?
- Jaaa, jag ramlade i den här trappan.. *pekar*
- Men vafan är du ute för då kvinna!?
- Ja, alltså jag tänkte.. Antingen så är jag inne och har hjärnskakning, eller så är jag ute och har hjärnskakning, och då kom jag på att det sista skulle vara roligast!

Om jag hade några slags tekniska skills skulle jag ha fixat en länk här, så ni bara hade behövt klicka. Istället får ni så lov att kopiera och sedan trycka på knappen för att komma till Frida Stjärnan Vallinders blogg; http://fridaingetvallinder.blogg.se/
förstår att detta måste vara hemskt ansträngande, men jag hoppas att vi alla samtliga överlever.

Kommentarer
Postat av: Denice

hahaha, jaa Frida är bara för bra!

2010-03-05 @ 23:46:20
Postat av: skadan

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Jenny, det är ju du som är stjärnan! <3

2010-03-06 @ 23:55:24
URL: http://fridaingetvallinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0