du sjönk nyss några mil i mina ögon

Myskvällen med mina brudisar kan bara beskrivas som galet trevlig.
För er som inte visste det kan jag även intyga att det blir enormt svettigt när 8 personer delar på en bäddsoffa.
Den i särklass klockrenaste kommentaren var såhär i efterhand var nog: ett annat ord för poliser!!
- GRISAR!!!!!!!


Efter diverse fylldesamtal från fan och hans moster och faster så blev det en ilresa till östersund för somliga och John Tucker Must Die, som kanske är världens skönaste film, för andra.

Allt kommer ordna sig, du har mitt ord.

Kommentarer
Postat av: din hemliga beundrare

fina ord, fina ord. polispolispotatisGRIS, ett annat slangord för polis. smartarebrudar. :)



pussssssssochkärlek.

ps. jag vet var din postlåda bor. ds.

2010-03-20 @ 19:45:13
URL: http://moehoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0