vår vackra by, eller hur de nu va



På den här raksträckan har jag slitit ut många skor. Den är fin på nåt sätt, högtidlig.
Jag längtar så in i bomben tills den kryllar av liv, och människor i tunna sommarkläder har tid för varandra, med varandra. När allt bara är, precis så som det ska vara. Då tänker jag andas in, och sen ut, och bara vara.

Givetvis är det lätt att glömma allt som är dåligt, och bara fokusera på fördelarna. Men jag känner verkligen på mig att den här sommaren kommer bli något ut över det vanliga. Wihoooo!

Kommentarer
Postat av: Johan Nyman

Uscha vad man längtar till sommarn

2010-01-27 @ 22:50:04
Postat av: mallisssssss

den här sommarn kommer bli bäst, och du vet varför!

2010-01-28 @ 17:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0