gamla favoriter


ruskigt bra.

hehehhe, söta f12or.

bilden i sig är ingen favorit, det är självaste bäversoffe som sticker upp i hörnet som står för underhållningen.



sanna klämmer på stackars erikas nannisar medans barnet i fråga mördar en tant med blicken.

pyjamasparteeeyy

en riktigt fet favorit. Jag sa hej, och detta är alltså svaret. Jävla stjärnor!




en beväpnad tärna, hehehehe

en gång i tiden hade jag lugg.



vår, värme, vänskap

jag och min cykel är coola, inga tvivel.


och avslutningsvis, en favorit från konfirmationslägret, bilden togs några minuter innan jag avled.


Kommentarer
Postat av: V...... Kusin ;)

Haha även att jag ser exakt likadan ut ;) <3

2010-01-31 @ 20:16:56
Postat av: Anonym

du kan va bäver.



:(

2010-02-03 @ 17:07:36
URL: http://jagkallassofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0