nobelpics, och nej jag är inte sent ute......


Bengan. Klockren, klockrenare, klockrenast.

Beppo. Någonting att luta sig emot när det blåser, och jag förstår inte hur du alltid kan vara så tålmodig och alltid svara på mina idiotiska frågor.

Jimmy och Krilleboi. Favoriter.

Malin min malin. No words are needed.

Idispidis. En gång i tiden cirkulerade våra liv runt dina kattungar, typ. Saker är lite mer seriösta nu, men vi läser fortfarande varandras tankar hela tiden.

Slutligen, en bild på mina söta dejter.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer ALLTID svara på dina idiotiska frågar lila sötaste vän :D <3

2010-01-25 @ 21:51:22
Postat av: ida

HAHASHHAHAAHHA kommer du ihåg d jag ba "njae ska vara med mina kattungar" och du gick på det? :'')) <33

ja vi gör ju det.

fortfarande, hahah! <3

puss påre älskling

2010-01-25 @ 21:55:02
URL: http://musikstopp.blogspot.com
Postat av: emma

alltså det är sjukt vad du är fin! :)

2010-01-26 @ 16:24:44
URL: http://emmajacobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0