last goodbye

Idag la jag officiellt mina blåa fotbollsskor på hyllan. Det kändes som att det var dags nu, efter nio år och en riktig guldsäsong ifjol.
Givetvis kommer jag fortsätta följa mina brudar på avstånd, för dom är ju trots allt bäst i världen.

Det har nog aldrig varit min grej riktigt, det är mer som det har blivit.
Det fanns en tid när jag kunde svenska damlandslagets uppställning utantill, och tog för givet att jag en dag skulle ha min plats i startelvan. Men med tiden blir man allt mer realistisk, och jag känner i mitt hjärta att det var rätt val att släppa taget.

Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: Denice

Så kände jag också då jag sluta, men nu längtar jag typ tillbaka som fan! :/

2010-01-21 @ 22:36:49
URL: http://deniceeller.blogspot.com
Postat av: Lina

jag tycker de är synd , :/

2010-01-22 @ 15:43:04
URL: http://liinaengstrom.blogg.se/
Postat av: sanna

du ville väl bara gå i mina fotspår helt enkelt..

2010-01-22 @ 17:49:14
Postat av: Jossse

neeeeeeeeeeeeeeeeeeej <3

2010-01-23 @ 00:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0