grattis

OKEJ. Jag gör det här erkännandet bara för att växa som människa.
All negativ kritik som familjemedlemmar har lust att rikta mot mig, på mig, för att sedan skjuta sönder mig till små molekyler ombedes kontakta kundavdelningen först. För att komma till "vad-var-det-vi-sa" avdelningen, tryck ett. För att komma till "hahaha LOL-avdelningen" tryck 2. Och för att tala om att "du-hade-fel-jag-tänker-plåga-dig-i-resten-av-ditt-liv-åtminstonde-hela-året" vänligen tryck 3.

Min stolthet har hindrat mig från att tala om det här, men äh, vem bryr sig om den?
Jag orkar inte bära omkring på mina variga, dunkade öron längre. Det kanske inte var så himla smart att trycka igenom en nål och sätta in ett par örhängen. Efter många om och men fick jag av mig dom, och nu kan jag gå runt och klämma lite så sprutar det ut gul, kletig, vätska och lite blod. Hur mysigt som helst. Jag får inte in dom igen för den delen heller. Sådär.
Nu var det sagt. Ute. Det kommer bli den största snackisen efter det där om att George Clooney kommer till Brunflo, det känner jag på mig.

J

Kommentarer
Postat av: Marie

Men fy!

Det måste verkligen göra dödens ont :(

Har du någonting så du kan tvätta såren ordentligt då? Så det inte blir värre infektion..



Kramar

2010-01-25 @ 09:26:29
URL: http://annasmammamarie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0