euuuuh

Min lillasyster har haft magsjuka inatt, vilket var precis lika mysigt som det låter. Idag har jag inte rört det lilla barnet på hela dagen, för att undvika att hennes äckliga dagisbaciller skulle överföras till mig.

Men hon slog sig ju. Och hon grät ju. Och hon ville att jag skulle blåsa, ju. Så jag lyfte upp. Och jag blåste. Och hon kräktes. I mitt hår.
Så nyduschad, med okräkiga kläder sitter jag nuhär och inser att jag just gjorde en Jenny. Det måste ju sannerligen vara en bedrift att ett barn som inte spytt på 20 timmar gör det på mig, i mitt hår.


j


Kommentarer
Postat av: denice

De lät inte så mysigt!

2010-01-15 @ 21:52:41
URL: http://deniceeller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0