engagemang med hjärtat

Mitt sånt där vad-spelar-det-för-roll-om-hundra-år-resonemang höll sig tyvärr inte i längden, för egentligen kanske det var en realitetsflykt. Lite dålig tajming kan man tycka, att jag kört mina betyg i botten till 195 poäng lagom tills det är dags att söka.
Men vårterminen finns kvar, och nu engagerar jag mig fullhjärtat, för möjligheterna att göra nåt annat är inte så stora.

When you want more than you have, you think you need
and when you think more than you want, your thoughts begin to bleed
I think I need to find a bigger place, cause when you have more than you think you need som space.

Society, you're a crazy breed
I hope you're not lonely, without me
Society, crazy indeed
I hope you're not lonely, without me
Society, have mercy on me.

detvarsköntattslippavarajag, men nu är jag tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0