ehehehhe


Kära Bris. Människor på gatan brukar vända sig om och ropa glåpord som skelis efter mig, och jag har aldrig förstått varför.. Nerrååå
Som uppmärksamma människor kanske ser så sitter det för tillfället örhängen i mina öron. Hur kom dom dit, kanske ni frågar er då. Och då kanske jag svarar; har man en isbit, en nål, en tändare och lite fantasi så kan vad som helst hända. Och en pålitlig vän behövs ju också, såklart.
Kanske en extra för att hålla handen med.

Nu vankas fredagsmys och chipsätning på ruskigt hög nivå med några fina vänninor, vilket kommer bli både gott, mysigt och intressant. Det händer trots allt mycket under veckorna som man inte riktigt har tid att prata om annars.

ni får ett x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0