buss.

Idiot, tänker jag när det kommer någon och pressar ner sig bredvid mig på bussen trots min desperata jack-utläggning. Det finns undantag, givetvis.
(D.vs om det är någon som är snygg, trevlig, eller luktar riktigt gott.)

Men för det mesta så är det ju inte så, när jag beger mig ut på bussäventyr. Ett exempel är den gången jag hamnade bredvid en man, ganska stor, 30+, som satt och lekte med en död fisk han hade i jackfickan hela vägen till Östersund. En riktig stjärna, så att säga.
Spyfärdig och totalt fascinerad över denna konstiga människa klev jag ur bussen, och jag har tänkt på dig varenda dag sen dess.

Så om du läser detta, så kan du vänligen fylla i en kommentar och tala om vad du lider av, för  jag har undrat, så himla länge nu.

Kommentarer
Postat av: emma

haha, men skum kille :o

i miss you.

2010-01-16 @ 18:25:32
URL: http://emmajacobsson.blogspot.com
Postat av: Denice

var det när du skulle vara med mig? har nästan för mig det, eller ljuger jag? (:

2010-01-17 @ 12:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0