Att leva ett liv utan ånger kräver massor av träning.

Det är så sant som det är skrivet, och jag skrev det ju i ärlighetens namn alldeles nyss så det borde ju stämma.


Kanske att en lastbil körde över mig när jag låg och sov? Eller Edward Cullen hoppade in genom mitt fönster och sög slut på mitt blod, så det är därför jag känner mig så himla konstig och har ont överallt? Jag har faktiskt ingen aning.

Över till dagens lillasyster nytt; barnet har slingat håret blått hos frisören, och har alltså blivit antingen satanist eller smurf. Kanske lite av båda? Hm.


Kommentarer
Postat av: SANNA

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?!?!?! har erika slingat håret?????????HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

2010-01-18 @ 20:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0