hehe

I sommar ska jag tillsammans med en av mina allra finaste vänner åka till Malta.
Jag håller på att spricka av längtan, och att resan är bokad är inte klokt, eftersom jag förväntat mig att det här skulle stanna på planeringsstadiet precis som alla våra andra galna ideér. Helt galet kul.

Ikväll har jag umgåtts en sväng med några själar som är lika vilsna som jag, och det var riktigt trevligt.
Lev er in i scenariot att vi tittar på en fightar-film.
Jenny; alltså, är det verkligen okej att bitas sådär!?
M; neeeeeeej, det är inte okej att peta i ÖGONEN.

Jenny; om jag vore en tjej.. eller alltså just det. men alltså oj, alltså ni fattar. Heh.

M; alltså wow, hon hette nåt med retarded!
j; men va? fan va retarded.


Det känns som att mina inlägg blir väldigt ytliga och vardagliga nuförtiden, men konstigt vore det ju faktiskt annars. Jag återkommer med lite bättre uppdatering om lite roligare saker.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0