shena

Vilken värdelös uppdatering det är på den här bloggen på tillfället, helt sinnes - som förövrigt är det nya inneordet och kan användas i ungefär vilken mening som helst.

Sedan jag senast plitade ner några rader här har jag besökt stora staden och haft det trevligt tillsammans med fina brudar och trevliga killar.
De kom fram en kille på Donken och började mucka med en av våra trevliga killar, eftersom han tydligen hade varit på fel fest och muckat med honom (vilket inte var sant för 5 öre) och skulle döda honom. Sinnes.
Sedan kastade han och hans kompisar en cheeseburgare på en tjock gubbe, just för att han var tjock.
Då blev jag så uperduperarg så jag fick svarta ögon, och då drog vi oss hemåt och sov istället istället för att ställa till med en ännu större scen.

snabbmakaroner är allt som behövs för att överleva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0