jenny kräks



Facebook är ett verktyg som gör det lättare att komunicera med släkt och vänner. Det är riktigt behagligt att kunna titta och kommentera vad folk har för sig och vad de har för planer utan att behöva röra sig en millimeter.
Jag har inte ägnat en tanke åt vilka vänförfrågningar jag accepterar och vilka grupper jag blir medlem i, eftersom det mest är "tjaffs" alltihopa. Hon ska söka till idol och han ska färga håret rosa - som att jag egentligen bryr mig..
Kanske att man borde ta och ägna en tanke åt att varje ny Richardo som vill bli vän får tillgång till mina bilder och det jag lägger ut. (Nu kommer jag bli hispig med tanke på att det relativt nyss var One Tree Hill-avsnittet när Peyton får besök av ett psykfall som spanat på henne via internet, och påstår sig vara hennes bror men är helt galen, huhuh jag kommer aldrig mer kunna sova!)

Bilden ovanför är ett exempel på hur lätt det är att byta namn på en grupp och på så sätt ha många medlemmar. (Den var tidigare Stockholmsgruppen.) Sjuka äckliga jävla satar det finns i den här världen!

http://ems.blogg.se/2010/february/vidrig-facebook-grupp.html

Kommentarer
Postat av: Johan Nyman

Jag gillar inte dom avsnitten :(

Ja du man slutar nog aldrig förvånas vad sjuka idioter de finns i denna värld!

2010-02-21 @ 00:55:08
URL: http://johanyman.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0