hmhemehme

Jag är så typisk mig för tillfället.
Jag fick för mig att jag ville städa, ordentligt, vilket innebar att jag började dra i allting samtidigt och på så sätt skapade ett (ännu totalare) kaos.
Jag måste ha någon konstig städ-fetish, som innebär att jag måste ta på mig allt jag hittar - som i sin tur resulterar i att jag sitter här med en UIKmössa, ett cyklop och ett par jeansshorts på mig, några armband och hårsnoddar jag hittat på diverse golv och en orange halsduk. Dagens outfit med andra ord.

Nu sänder jag en tanke till min vän Elin Johnsson medans jag äter mina gröna bönor med smör och salt.
(Och ja mamma, jag kokade dom i vattenkokaren.)

Kommentarer
Postat av: Johan Nyman

Hade du inte kunnat lagt upp en bild på outfiten? Skulle nog gett alla ett gott skratt :)

2010-02-19 @ 17:13:39
URL: http://johanyman.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA! :D

2010-02-19 @ 23:34:04
URL: http://elinjohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0