hejhejhejhej

Idag ångrade jag nästan att jag gick med på att stå i cafeterian med Ida, eftersom det serverades fiskgratäng till lunch så alla var som galna, och kvinnan i fråga valde att skämma ut mig i omåttliga mängder!
Och alla sexor som klagade på mina mackor idag - jag kommer hem med ett baseballträ till er inatt. No kidding.

Jag överlevde mot förmodan ett par varv i elljusspåret tillsammans med Moa! Ruskigt mysigt, och perfekt väder! Tipptopp åt alla håll. :')
Jag har ingenting att läsa i badet längre, fast möjligheten finns att låna gratis böcker så utnyttjar jag det aldrig. Very konstigt, får se till att ändra på det.


Kommentarer
Postat av: Johan Nyman

Du kan få låna boken Slash av mig. Var riktigt bra!

2010-02-02 @ 22:35:05
Postat av: ida

HAHAHAHAHAHAHHAAHH GILLAR DET FÖRSTA STYCKET ALLTSÅ HOHIHIHIHHII

2010-02-03 @ 17:33:59
URL: http://musikstopp.blogspot.com
Postat av: Andrea

Jag gissar att jag och Jollan inte gjorde saken bättre med våra "komplicerade" beställningar?



Men allvarligt, det var bra underliga barn, det där..

"HM! En av mina 20 ostskivor är en kant, vad jag jag? JO! Jag slänger mackan och kräver en ny! =D =D =D"

2010-02-03 @ 17:47:11
URL: http://ordsomord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0