i would like to spy please

Det finns fotboll, och sen finns det damfotboll. Det finns människor, och sen finns det svarta - om en stackars vilsen själ i 8;e klass får säga sitt alltså. Klisterlappar med uppmaningar som "våga vägra svart!" "gruppvåldtäckt är nytt och spännande!" "ut med skiten!" "sverige skall förbli svenskt!" har jag knopprat bort idag, från skåp och toalettdörrar. För ett ögonblick hade jag lust att spy på hela jävla mänskligheten.

Ni får tycka precis vad ni vill, och det får jag också. Men om jag ser er fortsätta klistra upp och ventilera era rasistiska åsikter på det här viset så tänker jag slå. Hårt som fan.

Och dudå, min lillevän, som mest troligt helst av allt vill vara med någonstans, i en gemenskap, och inte riktigt bryr dig om vad det står för, jag tycker synd om dig.

Om gud ser ut som den i Bruce Den Allsmäktige, är jag ganska säker att du blir nekad att komma in genom pärleporten. Om det finns någon gud överhuvudtaget, alltså.

inför döden är vi alla lika, människor gjorda av kött och blod som söker efter sin plats.
/jb

Kommentarer
Postat av: sanna

går inte du i nian nu? :O eller du kanske fick gå om?

2009-09-03 @ 23:34:55
Postat av: maja

såååå rätt jenny!

2009-09-04 @ 14:44:59
Postat av: Daniel Hellström

Haha Sanna hon menar en i 8:an ^^

2009-09-07 @ 11:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0