sabb

Jag är så jävla less på människor, alla jävla människor i all jävla allmänhet.
Som förlovar sig åt höger och vänster, som delar ut ordet föralltid som trevlighetsfras och som varenda jävla sekund av dygnet måste stå centrum. Och jag säger att jag är less, men ändå hör jag dit. Det gör vi allihopa.
Som man beter sig blir man bemött, man blir som man umgås and so on, så vi har helt enkelt skapat denna skittillvaro alldeles själva, och ingen är bättre än någon annan.

som man bäddar får man ligga, gratulerar!
den enda människa som är bäst heter erika bergvall och är 2,5 år och skriker för full hals att hon hatar bajsmat och försöker rymma ut till lekparken.
älskade barn.
/j
b

Kommentarer
Postat av: Lina

sjukt söt unge ! :)

2009-09-29 @ 19:22:25
URL: http://liinaengstrom.blogg.se/
Postat av: Elif

Även om jag kan förstå att det blivit för mycket tjafs och att familjen Bergvall inte är en familj som alla andra - ja då i det allmännas öga........



...ja jag kan förstå att du lägger ner, men jag saknar en framtida skrivarkompis.......



Om du nu tittar över detta så får du gärna höra av dig.



Och ERIKA for president.!!

Hon knockade mig direkt som den mest charmiga unge jag någonsin träffat.........

Efter några timmar med henne inbillar jag mig att "kärleken" delvis är besvarad......



Jag är snart med en låt som heter "Erika" - och det är väl en 30 år sedan jag skrev en låt till en tjej.........



ELIF / Leif Lindman /

Trädgårds- och stug- och älghägnstomte

medlem i riksorg " Tomtar på loftet"

2009-10-23 @ 12:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0