olovolovolov

Olov Hyttsten är en pojke som går i min klass. Han är liten och blek och luktar svett. NÄRÅ!

Jag har alltid hatat Olov, för när jag var liten och vi åkte i samma taxi så var jag nog i hemlighet lite kär i honom, men det var jag för feg för att berätta, vilket han bara utnyttjade och vann alla mina pengar när han besegrade mig på tummbrottning.
Så ja, Sanna och Carro, ni hade rätt. Grattis. Nu är de bra precis 5 år sen, så det fallet är redan preskriberat.

Jag vet inte riktigt vad mer vi kan tänkas säga om Olov. Idag hade vi sex & samlevnad, och tjej och killgrupper fick göra listor om hur en partner ska vara. Snäll, stora tuttar, snygg, stora tuttar, mysig, stora tuttar.
Överallt dessa förbaskade tuttar. Mums med körtlar som vi ska mata våra blivande barn med. Men det tycker tydligen lille Olov iallafall.

Jag ber om ursäkt för detta värdelösa inlägg, men jag skrev det under pistolhot. Jag skulle nog skriva att Olov är bäst här någonstans också, så lika bra att få det överstökat.
Förresten luktar du ganska gott, haha.

puss & godnatt!
/jb

Kommentarer
Postat av: rebecka

Haha! du är så bäst :D

2009-09-19 @ 12:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0