it's raining men, amen!

Habbo!

Jag har ingen aning om varför jag nyss skrev ordet habbo, som inte ens är en hälsningsfras. Det kan kanske ha nått att göra med att jag har varit ute en sjärnklar höstkväll med världens finaste vänner och bekanta, och bara gjort sånt där man gör.
ibland så känner jag mig lyckligt lottad för att jag bor här, faktiskt.

Nu är det singstar för hela slanten, dock medverkar jag inte eftersom min hals blöder efter att jag skulle tolka med en kundvagn efter en moped. (Ja, jag sa ju sånna där saker man gör..Och förresten mamma så hade jag hjälm, eller nåja, kunde ha haft.)

Besvikelsen över 9;e året i skolan börjar sakta men säkert ersättas med en slags känsla av fullhet. Fråga mig inte varför, men höstmörkret och läxorna når mig inte, iallafall inte än. Det känns inte jobbigt att kliva ur sängen, utan jag mer studsar upp. (Man får inte böter för att överdriva)
Nä, men allvarligt talat så känns det.. komplett?

Nu ska jag återgå till att skratta åt mina söta vänninor som just nu låter som skadeskjutna rävungar, genom att sjunga I Just Wanna Dance With Somebody på singstar.
Närå, det är skitfint. Allvarligt. Heh.

"När en person tappar kärlek, plockar nästa upp den. Vi vältrar vidare något vackert till dem som tror sig förstå vad som komma skall. Borttappad kärlek är till synes en blind vandring i ett minfält, där bara omgivningen, vännerna, kan vägleda dig."
jag gillar kommentarer, speciellt smarta sådanna som får mig, en bortskämd skitunge att känna nått, tillexempel tacksamhet. Så tack för att mina vänner är bäst, och håller mig om ryggen så jag inte trillar. (www.denyme.blogg.se för lite bottendjup underbar mystik)

/jb

 

 


Kommentarer
Postat av: Daniel Hellström

De var trevligt (:

2009-09-07 @ 11:30:36
Postat av: jenny :)

ohja daniel! :D

2009-09-12 @ 12:44:05
URL: http://bergvalljenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0