flowerpower

Jag har väldigt lätt för att drunkna. Jag är simkunnig, faktiskt, men ändå förlamas alla lemmar när jag sjunker djupare och djupare i min egen självsympati. Vilket jag väldigt ofta gör, från den perioden då höstregnet piskar mot min ruta tills snön är borta.

Därför, mina kamrater har jag här gjort Jennys måbra lista! För att förhindra drunkningsolyckor helt enkelt.
  • Spring/gå med favoritmusiken i lurarna, och andas bara.
  • Varmt bad med massor av badskum.
  • Städa! Man mår betydligt bättre när man kan se golvet i sitt rum.
  • Häng ut dina sängkläder på kvällskvisten och skaka bort alla snuskkvalster, och lägg dig sen och sov.
  • Tryck ner en vän med verbal misshandel så du känner dig bättre.
  • NÄRÅ
Jag gör dom här sakerna nästan dagligen, woha! (stackars mina vänner..) Och här om dagen när jag var ute och gick stannade jag för att lukta på träd. Ehm. I ungefär tio minuter. Ehm. Jag är nog inne i en flowerpower period, eller så får jag helt enkelt lugna mig med drogerna.

nu - fotbollsträning!
/j
b

Kommentarer
Postat av: s

tror inte en sekund på att du städar varje dag. Inte heller på att du kan se golvet i ditt rum.

2009-09-15 @ 20:44:26
Postat av: s

tror inte en sekund på att du städar varje dag. Inte heller på att du kan se golvet i ditt rum.

2009-09-15 @ 20:44:42
Postat av: En Nyman

Den där 5e punkten känner jag av ;P

2009-09-15 @ 21:45:54
URL: http://ennyman.blogg.se/
Postat av: tåvie

hahahahaha! vore så sjukt jävla skoj! ååååh, vi måste seeeeeeeeeeeees! <3

2009-09-15 @ 22:25:54
URL: http://[email protected]
Postat av: ida

haha även att jag typ förstår preciiiis vad du menar. som vanligt. :)

2009-09-16 @ 16:57:31
URL: http://musikstopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0