söndagkväll, med ett grönt mattehäfte

Idag har jag spelat fotbollsmatch. Den här säsongen har vi vunnit väldigt mycket, så förlusten idag kändes ordentligt vill jag lova. Men å andra sidan, så mötte vi ett lag som bestod mest av spelare som går upp i division 2, och vi spelar ju faktiskt i 4an.
Och visst, dom håller sig till reglerna stadslagen, men jag tycker det är riktigt osportsligt att ni håller på sådär. Men både ni och vi vet ju att vi klår erat B-lag hur lätt som helst.

Nu har jag hämtat mina matteböcker på skolan, så nu jäklar blir det mattematik för hela slanten.
/jb

Kommentarer
Postat av: En Nyman

Sjukt att dom gör så ju :o

2009-09-20 @ 20:01:09
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0