hujedamej vilket ståhej!

BlondinBella.
Smaka på ordet, och man hör hur det klingar falsk girig bitch med ett ekande tomt huvud, pga av bortsprungna hjärnceller.
Frågan är om det verkligen stämmer.
Hon klär sig i päls. Idiotiskt. Äcklande. Och framför allt sorligt, att hon skriver på sin blogg att bära päls i princip är samma sak som att äta korv.
Fel, eftersom att grisar slaktas för att ätas.
I hela världen dödar pälsindustrin över 40 miljoner djur per år, endast för att göra päls! Bara för att följa modet så slaktar och flår man levande djur.
På den punkten har blondinbella väldigt fel, men whatta heck, hon är väl bara människa hon också.
Och här i Sverige får man tycka precis vad man vill, så om hon vill bära päls så får hon väl för tusan göra det, även om det är omoraliskt, fel och hemskt, och jag hoppas att hon inser det väldigt snart. 
 
Här har vi en kommentar från BrunettBosse (hahaha!) : Åhh du är den sorgligaste människa jag någonsin läst om. Längre ifrån självdistans kan man nog inte komma. Det är dock ganska underhållande att någon gång ibland gå in på din FANTASTISKA blogg och skrattaåt de ytliga kommentarerna och det stora egot som du besitter. Ni som läser regelbundet kan jag inte förstå mig på.. har grubblat länge. Tack för att ni läste, hejdå!

Hur gärna jag än skulle vilja så kan jag inte hålla med BrunettBosse där. Jag menar, ego? Bruden vet att hon måste synas ofta och på rätt ställen för att folk ska komma ihåg vem hon är. Ytlig? Troligen.
 Men om BlondinBella är en dum, korkad blondin - hur kommer det sig då att hon tjänar en fet summa pengar på att praktiskt taget inte göra nästan någonting alls?

BlondinBella är, och kommer troligen alltid vara bruden som vi älskar att hata.
/jB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0