det som är farligt med att hoppas är den eviga risken att bli besviken

Jag blir så sjukt galen på människor som skyller sina handlingar och problem på andra.
Jag vill bara gå upp på högberget och skrika sönder, alternativt meja ner er med k-pist och försöka banka in litegrann vett i era bortsupna hjärnceller och skrumpiga levrar.

Ni förstår inte vart ni är på väg, eller så bryr ni er helt enkelt inte.
Men jag tycker att det är onödigt att skriva en text och fylla alla med hopp, om man nu "försöker" så hårt så man kommer bakis som ett svin till skolan tredje dagen efter sommarlovet..

Förresten så åker jag till Stockholm för första gången i mitt jordeliv ungefär tillsammans med världens bästa Sofie, och det ska bli så jävla skönt att komma ifrån er uppmärksamhetsberoende alkoholistfjortisar ett tag, om så bara för två dagar.

men på nått sätt kommer jag alltid hoppas för er, för jag vet att ni kan
ni kommer ingå i min aftonb
ön varje kväll, men gud nåde er om det inte blir skärpning snart för då drunknar ni alla samtliga, i brännvinsfloden

/jb

Kommentarer
Postat av: sanna

HAHA, lilla JB. omde ät uppmärksamhetsberoende fjortisalkisar du vill slippa så är det INTE stockholm du ska åka till :P

2009-08-27 @ 15:58:00
Postat av: ida

ha så kul :))

2009-08-28 @ 15:53:48
URL: http://musikstopp.blogspot.com
Postat av: emma

jenny, du är lätt min idol!

2009-08-30 @ 13:37:02
URL: http://emmajacobsson.blogspot.com
Postat av: ;*

oh, hårda ord, jag tar dom med ett leende. lilla jenny

2009-08-30 @ 21:34:44
URL: http://anlieah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0