hmmmmm

idag hade jag pyjamasen på  mig till klockan var tre. Då borstade jag tänderna, sen gick jag ut en sväng med erika. Mysiga unge! Så fort hon inte får precis som hon vill lägger hon sig på backen och drar sig i håret och skriker. Jag undrar vem hon har fått sitt temprament ifrån?
Iallafall så var det middag med micke och marie som stog på schemat sen. Dom är som vanligt minst en kvart sen till alla middagsbjudningar, så erika höll på att dö innan dom kom, och jag med. Jäkligt god mat iallafall, och sen massa surr. Mycket snack om min fader och hans nya flamma, väldigt intressant att höra människor prata om mig, inte till eller med mig. När dom säger att det inte är nått fel på människan som min far har valt att beblanda sig med vill jag bara kräkas svampsås över hela stället! Nejvisst, för vilken normal människa vill ha ett förhållande med en gift man med fyra barn? nästan så jag har lite lust att gå fram och skaka hand med henne, och tacka för att hon splittrade min familj och fick mig att flytta från mitt barndomshem till en tretrummare i betong djungeln. Inget fel på henne, nejnej!

anyway, så är det skola imorgon. Filmkunskap med Lasse hela dagen, härligt!
godnatt go vänner. / jB

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja men du vet vell att fint folk kommer sen vart litte extra sent för tony kom och skulle dricka kaffe och prata.... så deså !.

2008-09-15 @ 14:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0