girls just wanna have fuuuuuuuuuun

just nu så sitter jag i sannas lägenhet. Förlåt, jag ljög. Jag ligger i sannas lägenhet. Känns rätt soft, de är som att se mig i framtiden. Jag ser mig själv handla på coop, jag ser mig själv ligga i soffan, jag ser mig själv sova här alldeles ensam. Jag tror det blir bra. Dock kommer jag vara så himla rädd att det ska hoppa upp en gammal knarkis på min ballkong och sen krascha rutan och sen skära mig i småbitar och sen fräsa mig som en karl johan svamp och sen slutligen äta upp mig, så malin får troligen vara min inneboende första dagarna. första veckan kanske? eller året, åren? heheheh.





iallafall, om någon är intresserad så är det damlagsmatch mot sveg imorgon. FYFAN! nu är de VINST som gäller! jag är så innåthelvete så less på att förlora, så nu är inte förlust ett alternativ. Vi är på gång, vi är laddade vi är tända! eller hur? ELLER HUUUUUUUR? 
 
godnatt, vi ses en annan dag. /Jb


Kommentarer
Postat av: .

men vill du veta en sak? du kan ju alltid ringa malin då när gubbarna kommer (: eftersom ni ska bjuda varandra på nudlar varannandag(:

2008-09-18 @ 19:55:32
URL: http://sofiehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0