MJAOO

Jahaja. Fint väder idag, eller inte. Och gud vad underbart att gå ungefär åtta kilometer i skogen ikväll, nattorientering vetni. Just nu tycker jag att det känns jobbigt och tråkigt och kallt och blött och alla andra negativa saker jag kan komma på. Men sen när jag tänker tillbaka på förra året när anders byh stack upp huvet ur en buske med gröna lissebergs öron med rosa siden i och sa BUU på sitt underbart gulliga värmländska sätt kan jag inte låta bli att le. Det blir väl de man gör de till, som min mycket kloka moder brukar säga.

Ungefär alla människor som äger en dator har en blogg. Där man skriver om vad man har gjort under dagen, vad man ska göra nästa dag, hur man mår, precis vid vilken tidpunkt man sket, om grön eller röd mjölk är godast och andra otroligt intressanta saker.
Alla på detta runda jordklot verkar tro att precis dom är viktigast av alla, och ibland blir man lite irriterad när man läser vad alla har gjort. Finns inte en endaste blogg där det står om kriget i irak eller annat intressant.
Dock, vill jag inte skilja mig från mängden utan jag bloggar jag också. Och inte om kriget i irak heller. Ingen ordning på mig alltså! :o  Nästa inlägg ska handla om krigen i irak, de lovar jag.

mjaao. / jB

Kommentarer
Postat av: sofieh

tjenis, jaha. men då får väl jag sticka ut och skriva några rader om krigen i irak dårå, :)

2008-10-09 @ 17:05:07
URL: http://sofiehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0